Prace stworzone w 2015 roku

Mogę śmiało powiedzieć, że od dawna nie byłam tak zaoferowana tworzeniem dużych prac. najpierw poprzez wielki impuls zrobiłam BIEDRONKĘ – praca na płótnie – tzw. blackwork (wymiary: 30 na 45 cm), ot tak po prostu rzuciłam wszystko i ją zrobiłam🙂biedronka

kosztem KOBIETY W DESZCZU powstała biedronka, kobitka ta skradła mi najwięcej tego cennego czasu w roku 2015, skończyłam ją w sierpniu.

kobieta w deszczu, maria zeldis, haft

kobieta w deszczu, maria zeldis, haft

Kobieta w deszczu to praca inspirowana grafiką Marii Zeldis. Wykonana na płótnie o wymiarze 50 na 50 cm, do stworzenia tej pracy użyłam 54 kolorów muliny. Praca z przerwami zajęła mi ponad 1,5 roku – szacunkowo około 500 godzin

1 komentarz (+add yours?)

  1. Ania (haft krzyżykowy Gobelinek)
    List 18, 2015 @ 13:00:00

    Blackwork – super! Bardzo mi się podoba🙂

    Odpowiedz

Skomentuj

