Królik, miś a może kaczuszka?

Dzieci przychodzą na świat a ja robię metryczki🙂 Tym razem znalazłam typowe dziecięce obrazki a po dodaniu do nich danych dzieci powstały metryczki.

Dla Wojtka zrobiłam słodkiego króliczka z myszką, sama postać królika ma wymiary 14 x 14 cm, gdy dodałam dane dziecka, kilka dmuchawców obrazek ,,rozrósł sie,, do wymiaru 18 na 24 cm. Obrazek ten wykonałam na metalizowanej błękitnej kanwie, dodałam także nici diamant w odcieniu różowym i białym. Czas pracy wyniósł 17 godzin.Dla Agatki zrobiłam Kaczuszkę ze ślimakiem – na ładnej zielonej kanwie. Obrazek jest o wymiarach 8 x 9 cm po dodaniu imienia, daty urodzenia i oprawieniu ma on wymiary 13 x 18 cm.  Kaczusia powstała w 6 godzin. Króliczek z myszką Kaczuszka i ślimak DSC00091
Dla Poli zrobiłam misia z kaczką – obrazek ma wymiar 14 na 11 cm a po oprawie 20 x 20 cm. Dodatkowym elementem jest czerwone serduszko w efekcie 3d – wykonałam je za pomocą memory thread (mulina pamięciowa). Aby zrobić Miśka z Kaczką potrzebowałam 15 godzin.

Każdy z obrazków może być stworzony specjalnie dla Ciebie, nie ma problemu by zmienić kolorystykę tła lub postaci tak by pasowały one do pokoiku dziecka albo adresowane były dla dziewczynki czy chłopca.

Skomentuj

