Kuchenne rewolucje – przepis na ciastka

Znalazłam sposób na to by przepis na ulubione ciastka był zawsze blisko mnie – co powiecie na przepis wieszany jako obraz nad roboczym blatem ?

ciastka wykonałam go na kanwie w kolorze łososiowo- różowym albo różowego łososia🙂 ….powie on Wam dokładnie co i czego potrzebujecie by zrobić ciasteczka a także listę potrzebnych składników. Wzór znalazłam w wersji angielskiej, przerobiłam ją na język polski. Na wykonanie tego ,,przepisu,, potrzebowałam około 40 godzin – a wymiary samego obrazu to to 26 na 40 cm – w ramie będzie bardziej okazały – około 30 na 45 cm. O tym obrazie to mojej kuchni myślałam od wielu m-cy ….. szukałam, szukałam aż w końcu znalazłam🙂

??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? Ten obraz to wspaniały i oryginalny pomysł na przyozdobienie kuchni lub prezent dla mamy lub babci.

Skomentuj

