Wymarzony bieżnik na zimowe dni

Materiał na bieżnik przeleżał 2 lata w mojej szafie zamieniając się w jakąś szmatę przerzucaną z kąta w kąt szafy. Na początku tego roku postanowiłam coś z nim zrobić i tak oto powstało 10 obrazków zimowych w tej samej tematyce i kolorystyce. Obrazki haftowane były w dwóch seriach po 5 sztuk. Jeden z nich jest dosztukowany tj przetworzony z innego obrazka tak by pasował do reszty tworzących serię. Podczas pracy wykorzystałam tkaninę DMC skierowaną dla twórców obrusów czy bieżników – składa się on z szachownicy kanwy i płótna. Do tworzenia obrazków użyłam nici dmc oraz Diamant w srebrnym odcieniu. bieżnik

zimowa chata kościół DSC09280 DSC09279 DSC09278 każdy z tych obrazków zajął mi około 9 godzin pracy, jeden obrazek jest o wymiarach 9 na 11 cm . Cały bieżnik ma wymiary 50 na 150 cm.

Podsumowując: obrazki powstały w 90 godzin a koszt tego materiału wynosi 80 zł.

Skomentuj

