Święta z rękodziełem

W tym roku jako wzór przygotowałam kilka propozycji:

??????????????????????????????? Mikołaj wykonany został poprzez połączenia haftu i filcu. Praca ta jest o wymiarach 11 na 11 cm + wstążeczka na jej zrobienie potrzebowałam 8 godzin. Praca prezent jest o wymiarach 5 na 6 cm (istnieje możliwość zrobienia jej w każdy kolorze), zrobiłam ją w ciągu 2 godzin….. mam nadzieję, że do świąt powstaną inne wersje bo jest bardzo urokliwa. Wróżka powstała z myślą o mojej córce, która ciągle mówiła o tym: zrobiłam ją w 2 godziny a wymiar bez wstążeczki to 5 na 6 cm. ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? choinka guziki pop choinka jest dość spora – 11 na 15 cm – umieściłam na niej guziki a także srebrne gwiazdki wykonane nicią diamant czy też koraliki. Wzór jest podpatrzony ale całkowicie przerobiony na moje potrzeby, poniekąd to autorski projekt. Tę choinkę zrobiłam w 4 godziny – na Wasze życzenie może zostać wykonane z innych produktów i w innej kolorystyce. Zapraszam

Skomentuj

