Coś podpatrzonego ale swojego.

Od zawsze podobały mi się samplery dedykowane. Najczęściej mówiły o domu, miłości, życiu. Tylko, że w języku angielskim. Ja poszłam o krok dalej i…. stworzyłam od podstaw  swój – należący tylko do mnie i mojej rodziny. Najpierw powstał szkic   sampler - szkic, potem modyfikowałam go nieco ponieważ dochodziły kolejne pomysły. Po kilku dniach pracy powstały kolejne litery i słowa  ???????????????????????????????. Na dziś (06/10/2013) wygląda on tak sampler dom….. do tego dorzucę jeszcze coś extra – memory thread (mulinę pamięciową) – ale o tym już za chwilę🙂

Skomentuj

