Znów na ślubnym kobiercu

Kolejny ślub się szykuje….. ta wiosna i lato nie dają mi wytchnienia – dawno mnie z Wami tutaj nie było🙂

Dostałam kolejne zamówienie –  na coś co już  było – para na szarym tle…. ale udało mi się przekonać zleceniodawcę, że może warto coś zmienić.

Do całej kreacji dodałam złotą nić diamant DMC, biel jest kolorem wiodący a kolor żółto-złoty sama dobrałam do złotej nici tak by go podkreślał i uzupełniał. Podobnie jak w poprzedniej pracy dodane zostały koraliki przy mankietach, kolczyku czy wisiorku Pani Młodej. Czas pracy to około 25 godzi a wymiar dość spory – zaleciłam oprawę w ramę o wymiarach min 30×40 cm.

???????????????????????????????  ???????????????????????????????

Skomentuj

