Deszcz – Marii Zeldis

Stan: 09 marzec 2014

Inne projekty powodują, że dla tej pracy czasu mam niewiele ale coś tam wydziergałam🙂 oto efekt na dziś …… chyba powinnam przyśpieszyć by wyrobić się do następnego roku ;P deszcz - maria zeldis

 

Stan: 16 czerwiec 2013

Tę pracę rozpoczęłam kilka tygodni temu; oto stan na dziśBardzo długo nosiłam się z tym by wyhaftować artystyczne dzieło Marii Zeldis. Czy udami się odtworzyć piękno tego obrazu to jeszcze się okaże….. pracę rozpoczęłam tworzyć w kwietniu 2013 roku ??????????????????????????????? Praca wykonana zostanie na płótnie – całkowity wymiar to 50 x 50 cm….. użyję do tego 57 kolorów….. czy widzicie OKO?

Skomentuj

