Wiele zastosowań dla zawieszki

Ale znalazłam cudo🙂 nie mogłam się oprzeć by tego nie zamówić i zrobić czym prędzej – pierwsze koty za płoty🙂 Zawieszka wykonana jest ze sklejki bukowej – ta ma wymiar 8 cm każda ale są dostępne także i inne 6 i 10 cm. Pomalowałam je i polakierowałam a następnie wyhaftowałam mały detal (podbiłam ją filcem) – dostępność form jest spora – oprócz tych poniżej prezentowanych jest owal, kwadrat i matrioszka. ??????????????????????????????? Zastosowanie może być naprawdę przeróżne; zawieszka w domu – jako mini obrazek lub jako brelok do kluczy (zalecam 6 lub 8 cm), w tym przypadku można wyhaftować mini autko albo dom, furtkę lub inny gadżet mający przypominać do czego dany klucz służy albo jako element odblaskowy przyczepiony do tornistra dziecka – tutaj użyłabym nici odblaskowych. Cena takiej zawieszki uzależniona jest od wielkości zawieszki i jej kształtu – cena od 10 do 20 zł; zapytaj mnie o kształty😉

Skomentuj

