Bieżnik jest coraz bliżej

Wpis: 23 listopada 2013

Jak chciałam tak mam🙂 lubię jak coś idzie po mojej myśli. Skończyłam go w październiku ale pokazuje go Wam dopiero dziś….. bieżnik musiałam dodać jeszcze dwa podwojone w wykonaniu obrazki zimowa chata kościół

Wpis: 16 marca 2013

Moja zasada sprawdza się: jeden obrazek na miesiąc i jakoś do świat stworzę moje bieżnikowe dzieło. Bieżnik po każdej stronie ma 5 okienek w które wkomponowuję haft zimowy – potrzeba mi do tego 5 obrazków. Na dzień 15 marca skończyłam haftować 5 z nich ( po dwie sztuki dwóch obrazków i jedną trzeciego z nich) – jestem na półmetku🙂

DSC09280 DSC09279 DSC09278 DSC09281

ale mam maleńki problem – brakuje mi jeszcze jednego obrazka ….. poszukam albo coś wymyślę🙂

Wpis: 1 luty 2013

Ale mnie wzięło, w tym roku wymyśliłam, że zrobię coś dla siebie i dla mojego domu. Postawiłam sobie jeden warunek, nie będą to obrazy na ścianę ale rzeczy użytkowe. W tej kategorii zaliczyć swobodnie mogę również obrazki na ścianę które będą tematyczne lub świąteczne. Dodatkowym warunkiem była ich ilość – 5 na cały rok…..
w pierwszej kolejności ruszył bieżnik, biedny czekał w szafie już 3 lata – pomysł fajny ale jakoś nie mogłam się za niego wziąć. Obrazki związane ze świętami Bożego Narodzenia. W tym roku postanowiłam go dokończyć i trzymać się zasady 1 obrazek na miesiąc. Mam już 3 z 10. Za kilka dni rozpocznę prace nad następnym, wg planu ostatni wyhaftuję w sierpniu.
DSC09083  muszę jeszcze przemyśleć koncepcję śniegu padającego na obrazkach. Oczywiście będę dodawała nowe fotki z moimi postępami. Na pewno zrobię też coś na święta Wielkiej Nocy – chciałabym wyhaftować jajeczny sampler do postawienia i zrobić kilka ozdób z filcu. Na resztę planu w tej chwili pomysłów brak….. ale to wszystko do czasu🙂

Czasami tak się zastanawiam czy na to wszytko znajdę czas bo kilka pomysłów leży w szufladzie, wilki się robią i mam nadzieje, że luty to będzie ostatni miesiąc ich egzystencji na moim tamborku a jeszcze od 1 marca rusza SAL czyli zabawa, która ma na celu zrobienie czegoś w jakimś czasie – Agnieszka ustaliła, że będzie to las sosnowy i należy go zrobić do końca tego roku. A co tam, w końcu robię to co lubię🙂

Skomentuj

