Haft to proces czasochłonny

Przy okazji robienia zamówienia na metryczkę haftu dla dziecka postanowiłam pokazać wszystkim niedowiarkom jak dużo czasu należy poświęcić na zrobienie haftu.  DSC09220 Oto efekt końcowy, który powstał po 17 godzinach pracy.

Pierwsza godzina to faza przygotowania materiału i osadzenia go na nim. Wiedząc, że mój zleceniodawca pragnie otrzymać wzór w poziomie mieszczący się w formacie A4 najpierw rozplanowałam go na tkaninie i przygotowałam mulinę (tj. kolorowe nitki) potrzebne mi do pracy. DSC09134 Po godzinie pracy otrzymałam lekki zarys głowy misia. Po następnej godzinie : DSC09137  a po 5 godzinach ukazał się cały misiak bez muszki    DSC09138…..DSC09193 Powyższy obrazek to efekt 10 godzin mojej pracy. Miś jest już gotowy a kontury dziecka dopiero wyłaniają się z materiału.  Po kolejnych 7 godzinach otrzymuję efekt końcowy DSC09221 łącznie z danymi dziecka.

Skomentuj

