Haft geometry dla dzieci :)

Poniższa praca wymagała ode mnie bardzo wiele pracy i przygotowań. Chciałam wykorzystać ten styl nieco inaczej, zazwyczaj dzięki geometry powstają aplikacje na bieżniki czy torebki, ja zrobiłam Nemo… Na małej kartce wyrysowałam wzór by potem przenieść go w całości na materiał. Następnie rozpoczęłam kolorowanie go🙂 i udało się. Od samego początku do samego końca ta praca jest tylko mojego projektu i wykonania.

DSC09084  Haft gobelinowy wymaga widzenia przestrzennego od hafciarza a reszta jakoś sama i to dość szybko się układa, praca ta jest dość duża około 40 x 60 cm. Wykonałam ją wysokiej jakości nicią Pearl DMC, na specjalnej kanwie – sama cena użytego do wykonania tego dzieła materiału to 50 zł

Cena końcowa: 120 zł

 

1 komentarz (+add yours?)

  1. Agnieszka
    Sty 29, 2013 @ 13:23:01

    bardzo sympatyczny obrazek i niedrogi jak na haft:)

    Odpowiedz

Skomentuj

