Wilki w trakcie pracy – długa jeszcze droga przede mną

STAN NA 12 MARZEC 2013 ROKU. Skończyłam🙂 wilki są piękne i cały ten proces produkcji opłacał się. Końcowe wymiary obrazu to  60 x 45 cm – koszt materiału zużytego na zrobienie go wynosi około 200 zł a czas potrzebny na jego wyprodukowanie to około 300 godzin. Czy było warto? Oceńcie sami ???????????????????????????????  DSC09269 STAN NA 1 LUTY 2013  Tym razem pokaże Wam to co pozostało mi do wyhaftowania – niby niewiele a jednak wiele🙂 DSC09149 następny obrazek to już będzie efekt końcowy.

STAN NA 15 STYCZEŃ 2013 ROKU. Jakiś czas temu zaczęłam ten wzór, długo leżał i dojrzewał w mojej szufladzie – w trakcie pracy powstało wiele innych prac ale do tej wracam z chęcią bo dla męża będzie złożona w hołdzie jego zamiłowania do zwierząt, myślistwa i łowiectwa a także kuchni. Wilki wykonuje na płótnie metodą mieszaną – pysk i cało wilków jest wykonane pełnym krzyżykiem, tło natomiast półkrzyżykami. Wiele odcieni to zmieszanie dwóch pojedyńczych nitek dzięki którym kolorystyka wydaje się bardzo naturalna. DSC09070   DSC09067

STAN NA WRZESIEŃ/PAŹDZIERNIK  2012 ROKU   Oto początki mojej pracy, który dla mnie zawsze jest najbardziej ekscytujący.  Jeden wilk już jest :)  DSC08817 …… kilka pierwszych dni DSC08693

2 komentarzy (+add yours?)

  1. W
    Czer 13, 2016 @ 12:44:48

    Dalabys wzor tego wilka

    Odpowiedz

    • prezentownia
      Czer 16, 2016 @ 11:41:39

      🙂 dałabym jakbym go miała; niestety nie zbieram wzorów….. na bieżąco je szukam i haftuję to co w danym momencie mi się podoba. Bardzo mi przykro. mam bardzo mały ich zbiór; zarówno w komputerze jak i na papierze
      Pozdrawiam

      Odpowiedz

Skomentuj

