Zimowe szaleństwo bombkowe

Nie mogłam się oprzeć by tego nie zrobić🙂

dziew  para  Opis: aplikacja na bombkę została wyhaftowana, następnie naszyta na filc i napchana watą:) w tym wzorze zakochałam się od razu, tę aplikację można również zrobić na plastikowej kanwie lub na okrągłej bombce. Wszystko zależy od konwencji osoby nabywającej.

Cena: do negocjacji, sugerowana przeze mnie to 50 zł za sztukę ( praca bardzo czasochłonna).

Wianek – na drzwi lub okno. wykonałam go na styropianowej obręczy (22 cm) – owinęłam wstążką, dodałam kilka drobiazgów i gotowe🙂 wianek ??????????????????????????????? a bombki są owinęte kolorową nicią i przyozdobione – koszt 4 zł za 4cm kulkę, większe nieco droższe😉 – multum kolorów i wzorów – Ty zamawiasz ja wykonuję

Skomentuj

