Konkurs haftu firmy DMC 2009

W październiku 2009 roku odbył się konkurs DMC – był to mój pierwszy w jakim wzięłam udział. Ponad 300 prac i około 270 osób. Rozstrzygnięcie konkursu odbyło się 10 października w Muzeum Włókiennictwa w Łodzi a wystawa po-konkursowa potrwała do końca miesiąca. Na konkurs posłałam swoje dwie prace: Drzwi oraz Jesień….. Nie zdobyłam nic ale wyjazd był przyjemny i owocny mimo wszystko :

haft1_t2   jesien 600 Ten wyjazd przyniósł mi wiele dobrego: większą wiarę w siebie i co ważniejsze poczucie, że moje prace technicznie są lepsze niż myślałam

Skomentuj

