Prace z roku 2010

haft18_t2Gobelin który powyżej prezentuję robiłam dłużej niż jeden rok…. tak długo? monotonia kolorów i jej wielkość (60 x 100 cm) sprawiły, że dość często znudzona byłam robieniem tego obrazu. Praca została wykonana na kanwie gobelinową przy użyciu wełny gobelinowej. Efekt wyszedł przepiękny ale nuda jaka wkradała się podczas robienia tej pracy nawet mnie zaskoczył. Zaraz potem zrobiłam metryczkę dla córki. Praca na kanwie , wykonana haftem krzyżykowym. DSC09064 Jeszce latem udało mi się zrobić ,,Maki,, na szarej kanwie, haftem krzyżykowym.haft19_t2 We wrześniu rozpoczęłam pracę nad 4 porami roku, swoją,,produkcję,, rozpoczęłam od jesieni potem zima, wiosna i lato. Są to prace robione na kanwie haftem krzyżykowym.

jesien 600zima 600lawio

Skomentuj

