Galeria prac Haftu krzyżykowego rok 2005

W sierpniu 2005 roku zostałam zarażona robótkami ręcznymi…. u mnie trwał remont i nie miałam co robić z czasem wolnym. Magda – koleżanka zza miedzy – podpowiedziała mi ten rodzaj spędzania czasu i tak się to wszystko zaczęło. Pierwsza moja praca nie należała du udanych🙂 słonecznik trzymam na dnie kuferka na pamiątkę oraz jako dowód,że nikt nie rodzi się z wieloma umiejętnościami tylko praktyka powoduje, że stajemy się coraz lepsi.

Odtworzę dla Was i dla siebie samej moje archiwum prac.

haft2_t2_1 Okno…… pierwsza praca wykonana haftem krzyżykowym na kanwie. Pierwsza praca w której błędów zaczęło ubywać🙂

W 2005 roku zrobiłam jeszcze dwie prace wykonane techniką gobelinową. Postaram się zdobyć ich zdjęcia bo prace zostały podarowane rodzinie. (Zamek i metryczka z misami)

Skomentuj

