A teraz prace większe i duże z roku 2008 i 2009

Niektóre zdarzenia ciężko odtworzyć z zachowaniem czasu w którym się działy. Ale te dwa lata do nich nie należą. Zaraz na początku roku 2008 rozpoczęłam pracę nad ,,Drzwiami,, Praca formatu A4 wykonana haftem krzyżykowym na kanwie,

haft1_t2 Bogata kolorystyka i intensywność kolorów powodują, że ta praca zawsze cieszy się powodzeniem u moich znajomych i rodziny.

Następną pracą przeze mnie robioną było pierwszym poważnym zamówieniem ,,Irysy,, a potem po zrobieniu metryczki dla mojego syna ziem do zrobienia  zarobkowo była praca ,, Na balu,, (postaram się zdobyć ich zdjęcia i je tutaj umieścić), której ,,produkcję,, rozpoczęłam pod koniec roku 2008 a skończyłam w marcu 2009. Obraz wielkości 50 x 70 cm.  W 2009 roku zrobiłam również w prezencie ślubnym haft na szarej kanwie…. kilka szczegółów przyozdobione zostały koralikami (mankiety sukienki, kolczyki czy wisiorek)  nowy-11_t2

 

W ciągu roku zrobiłam także gobelin na specjalnym materiale przy użyciu wełny gobelinowej, która nadaje puszystości pracy. ,,Azjatka,, jest wielkości 40 x 50 cm.haft6_t2

Skomentuj

